خرید پشتی طبی | فروشگاه باراد

خرید اینترنتی انواع پشتی طبی باراد

خرید پشتی طبی | فروشگاه باراد

خرید اینترنتی انواع پشتی طبی باراد

قیمت پشتی طبی باراد

قیمت پشتی طبی باراد | خرید پشتی طبی

همه ما قبل از آن که یک محصولی را خریداری بکنیم حتما به دنبال قیمت و کیفیت آن هم می رویم. مطمئنا محصولاتی که قیمت پائین و کیفیت بالایی دارند را انتخاب خواهیم نمود. در این پست قصد داریم به خصوصیات انواع پشتی طبی و قیمت های آن ها بپردازیم. پس تا ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قیمت پشتی طبی باراد مدل اکسیژن و کیفیت آن

پشتی طبی اکسیژن یکی از بهترین پشتی های طبی عرضه شده در بازار می باشد که از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد. از مهمترین ویژگی های این پشتی طبی می توان به موارد زیر اشاره کرد. اول اینکه با استفاده از این پشتی طبی نشستن درست و راحت را یاد می گیریم و به درست نشستن عادت می کنیم. دوماً اینکه با استفاده از پشتی طبی اکسیژن فشار کمی بر ستون فقرات وارد می آید.



این پشتی طبی قابلیت نصب آسان بر روی انواع صندلی های اداری ، اتومبیل و سایر وسایل را دارد. با استفاده از این پشتی طبی از کمر درد و خستگی زودرس عضلات در نشستن های طولانی مدت جلوگیری می کنیم. ویژگی های مهم دیگر جلوگیری از بیماری های ستون فقرات از جمله فتق دیسک کمر، آرتروز، درد عصب سیاتیک می باشد. و همچنین روکش بافت سه بعدی ، تکنولوژی روز اروپا در تولید بافت های ارتجاعی، کاهش تعرق ، نفوذپذیری بالا به آب و هوا از مهمترین مزایای این پشتی طبی می باشد. قیمت این پشتی طبی 99000 تومان می باشد. که برای خرید می توانید بر روی خرید محصول در زیر کلیک کرده و پشتی طبی اکسیژن را خریداری نمائید.

قیمت پشتی طبی باراد مدل باراد و کیفیت آن

پشتی طبی باراد محبوب ترین پشتی طبی عرضه شده در ایران می باشد که قیمت 79000 تومان را دارد. این پشتی طبی از کیفیت خوبی نیز برخوردار است که آن را برای خرید از دیگر محصولات متمایز می کند. از ویژگی های مهم این پشتی طبی می توان به  نشستن درست و راحت ، کاهش فشار وارد بر ستون فقرات، روکش اسپیسر برای عبور جریان آزاد هوا و کاهش تعرق،  قابلیت نصب آسان بر روی انواع صندلی های اداری، اتومبیل و ...، جلوگیری از کمردرد و خستگی زودرس عضلات در نشستن های طولانی مدت، جلوگیری از بیماری های ستون فقرات از جمله فتق دیسک کمر، آرتروز، درد عصب سیاتیک و ... اشاره کرد. شما عزیزان برای خرید این پشتی طبی می توانید بر روی خرید محصول کلیک کرده و پشتی طبی مورد نظرتان را خریداری کنید.



قیمت پشتی طبی باراد مدل کارا و کیفیت آن

پشتی طبی کارا به قیمت 49000 تومان از دیگر محصولات باراد می باشد که با توجه به قیمت پایین آن گزینه خوبی برای خرید می باشد در مورد کیفیت این محصول هم میتوان به موارد زیر اشاره کرد. 




نشستن درست و راحت، روکش اسپیسر برای عبور جریان آزاد هوا و کاهش تعرق، قابلیت نصب آسان بر روی انواع صندلی های اداری، اتومبیل و ...،  جذب ارتعاشات خودرو و جلوگیری از دردهای اسکلتی عضلانی ناشی از آن، جلوگیری از کمردرد و خستگی زودرس عضلات در نشستن های طولانی مدت،  جلوگیری از بیماری های ستون فقرات از جمله فتق دیسک کمر، آرتروز، درد عصب سیاتیک و ..... برای خرید این محصول به قیمت 49000 تومان بر روی خرید محصول کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.